Povrat i reklamacije
POVRAT I REKLAMACIJE
Imate pravo na reklamaciju kupljenog artikla u slučajevima kada je:
- Ambalaža oštećena zbog neodgovarajućeg pakiranja za transport
- Istekao rok uporabe
- Isporučen pogrešan artikl u odnosu na onaj koji je naveden na vašoj narudžbenici (koju ste zaprimili na vašu e-mail adresu)
- Sadržaj neotvorenog proizvoda manji od onog koji je naveden na pakiranju
- Proizvod funkcionalno neispravan
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. No, potrebno je da nas o istome odmah obavijestite putem e-maila na: [email protected] ili telefonski na broj +387 (0)30 717 166. Reklamaciju ste dužni prijaviti u roku od 48 sati od preuzimanja narudžbenice na e-mail adresu, telefonskim putem ili osobno u Frizerland centralnoj poslovnici (Vitez, BiH). U slučaju funkcionalne neispravnosti proizvoda, molimo da nas o istoj odmah obavijestite na gore navedene kontakte, a mi ćemo uputiti kurirsku službu kako bi preuzela neispravan proizvod od vas i dostavila nam ga natrag.
Molimo da sačuvate račun i garantni list (ukoliko proizvod ima garanciju) koje ste dobili u paketu uz isporučeni artikl. Ukoliko ste nezadovoljni kupljenim proizvodom, kontaktirajte nas i mi ćemo se potruditi da vašu žalbu riješimo u najkraćem mogućem roku. U slučaju opravdanosti Vaše žalbe i njenog usvajanja, a u skladu sa gore navedenim stavkama, imate pravo po vlastitom izboru na:
- Zamjenu za nov i ispravan isti artikl.
- Vraćanje iznosa novca koji je naplaćen po računu.
- Zamjenu za drugi artikl za koji je naznačena ista cijena na frizerland.ba trgovini.
- Zamjenu za drugi artikl koji ima veću cijenu od kupljenog, uz nadoplatu.
Troškove zamjene artikla snosi Frizerland d.o.o.