Povrat i reklamacije

POVRAT I REKLAMACIJE

Imate pravo na reklamaciju kupljenog artikla u slučajevima kada je:

  • Ambalaža oštećena zbog neodgovarajućeg pakiranja za transport
  • Istekao rok uporabe
  • Isporučen pogrešan artikl u odnosu na onaj koji je naveden na vašoj narudžbenici (koju ste zaprimili na vašu e-mail adresu)
  • Sadržaj neotvorenog proizvoda manji od onog koji je naveden na pakiranju
  • Proizvod funkcionalno neispravan

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. No, potrebno je da nas o istome odmah obavijestite putem e-maila na: prodaja@frizerland.ba ili telefonski na broj +387 (0)30 717 166. Reklamaciju ste dužni prijaviti u roku od 48 sati od preuzimanja narudžbenice na e-mail adresu, telefonskim putem ili osobno u Frizerland centralnoj poslovnici (Vitez, BiH). U slučaju funkcionalne neispravnosti proizvoda, molimo da nas o istoj odmah obavijestite na gore navedene kontakte, a mi ćemo uputiti kurirsku službu kako bi preuzela neispravan proizvod od vas i dostavila nam ga natrag.


Molimo da sačuvate račun i garantni list (ukoliko proizvod ima garanciju) koje ste dobili u paketu uz isporučeni artikl. Ukoliko ste nezadovoljni kupljenim proizvodom, kontaktirajte nas i mi ćemo se potruditi da vašu žalbu riješimo u najkraćem mogućem roku. U slučaju opravdanosti Vaše žalbe i njenog usvajanja, a u skladu sa gore navedenim stavkama, imate pravo po vlastitom izboru na:

  • Zamjenu za nov i ispravan isti artikl.
  • Vraćanje iznosa novca koji je naplaćen po računu.
  • Zamjenu za drugi artikl za koji je naznačena ista cijena na frizerland.ba trgovini.
  • Zamjenu za drugi artikl koji ima veću cijenu od kupljenog, uz nadoplatu.

Troškove zamjene artikla snosi Frizerland d.o.o.

IMATE PITANJE?

Nema problema! Uvijek smo tu da vam pomognemo. Samo kliknite ispod za pomoć.

FAQ